2024. április 17., szerda

El is felejtettem

 írni, hogy múlt hét pénteken leadtam a portfólióm első projektjét, még három kell, amiből kettő félig készen van és voltam a könyvtárban is szakirodalomért :-). 

Csajok keddtől minden nap az Arénában vannak, készülnek a pénteki megnyitóra. Péntekre kikérőjük van, de Panni kilenctől színházban lesz, a Twist Oliver-t nézik angolul az angol csoportjával, azt nem hagyja ki. Dorka pedig hétfőn kémia TZ-t ír, pénteken lesz az összefogalaló óra második órában, ő még gondolkodik, hogy bemenjen-e, én támogatom az ötletet. A jégre egyébként egyre kell kiérni, úgyhogy belefér.

Sajnos mi nem fogjuk tudni megnézni őket, már nem kaptunk jegyet.

Nagyon várom a szombati Magna koncertet, biztosan szuper lesz.

Sokkoló volt a reggeli öt fok a vasárnapi harminc után. Brr. Ma sulis nap is volt, leszívták az agyam rendesen :-)

Mióta hazaértem sütök-főzök, mert holnap nem lesz idő, lányokat a jégre kell vinni, Lili közben a Diáknapokon versenyez a vasváris kórussal, és még főrpóba is lesz az Arénában, plusz nekem is torna.

Szombaton nem lesz edzésük délelőtt, ami pont jól is jön, mert délután viszont főpróba a stúdióban, így azért tanulni is tudnak kicsit. Vasárnap háromtól Padlás, hattól Rómeó és Júlia előadás lesz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése