2024. április 14., vasárnap

Szuper kis hétvége

 közepén vagyunk, itt a tavasz, elkapott minket a flow :-)

Pedig nem indult jól, csütörtökön megsérült a csajok barátnője és edzőtársa Orsi és hat hét pihenőre kényszerült. Lányok teljesen kiborultak, főleg Lili, nagyon készültek az Aréna megnyitóra és együtt szerették volna átélni.

Pénteken Dorkát elvittük a matektanárhoz, Lili és Panka pedig seggére vertek a nagyszülők húsvéti pénzének. Kivétesen én is elégedett voltam, ugyanis könyvesboltba kellett őket vinni, mindjárt kettőbe is, így nem bántam a költekezést :-). Végül öt könyvvel lettek gazdagabbak, Panka a kocsi felé azt mondta, olyan mintha karácsony lenne. Nem esik messze az alma a fájától. Boldog vagyok, hogy olvasnak, bár mikor Panka alszik a suli felé a kocsiban, mert éjjel fél kettőig olvasott, akkor mondjuk annyira nem...

Dorkával kiegészülve meglátogattuk Orsit, próbáltuk kicsit felvidítani. Este még előkészítettük a másnapi sütit, hogy szombaton csak csokival kelljen bevonni.

Szombaton reggel én dolgozni mentem. Jó kis csapat jött össze és pikk-pakk végeztünk a feladattal, jó érzés volt. Csajok edzettek még reggel, Lili megcsinált négy hajat délutánra, aztán itthon  a sajátjaikat és háromra már kellett is őket visszavinni a csarnokba. Az este szuperül sikerült, ügyesek voltak a versenycsapatok, az előkészítősök pingvintánca elképesztő cukikra sikerült és láthattuk a jövő heti Arénás nyitóműsort is, nagyon szép lesz. A bemutatók után a szokásos közös kori és büfé. Lili végre elhívta Jázmin barátnőjét, így ők még bandáztak egyet a városban is utána.







Itthon megnéztük a Vidi meccset, nyertünk Pakson, a második félidőtől emberhátrányban focizva, jó játékkal.

Ma délelőtt egy kis tanulás, délután musical csoport, készülnek a jövő heti Köfémes fellépésekre. 

Megint sűrű hét elé nézünk, de szeretjük ha zajlik az élet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése