2020. március 28., szombat

Szombaton

kilencre már a második mosás ment, az első a napon száradt. Gondoltam, kihasználom a hétvégi jó időt, gyorsan lehúztam az ágyneműt is, jövő hétre megint havat/hideget mondanak.
Csajok jól bírják a durmolást, még tejes a csend odafent.
Végül tíz után kerültek elő az álomszuszékok, gyorsan összekaptuk magunkat és megindultunk Gántra. Reménykedtem benne, hogy ott nem találkozunk senkivel és valóban egy vaddisznóval sikerült csak a frászt hoznunk egymásra, rajta kívül nem találkoztunk egy lélekkel sem. Viszont csodaszép idő volt, jót sétáltunk.











 Jaj, bocs, hangyákat is láttunk.

Hazaérve megettük az anyu által készített ebédet és elfutottunk Attilával boltba, bevásároltunk anyuéknak és magunknak is, kifogytunk pár dologból. Volt minden, egyedül élesztőt nem kaptam sehol, de a húspultok is fel voltak töltve és liszt is volt mindenhol.

Délután tanultam kicsit Pankával, megcsináltuk az elmaradt énekórákat is mindenkivel.

Estére az ágyneműk is megszáradtak és mindennek isteni illata van.

Vacsira brokkoli krémlevest és kalácsfelfújtat készítettem, mert kicsit túltoltam a héten a reggelire valót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése