2019. május 14., kedd

Elegem van

az iskolából! Vakációt akarok!
Lehetőleg holnaptól!

Nem szeretnék senkit tanulással nyaggatni hetekig, természet témazáróra készülni, helyesírást gyakorolni, irodalmat kikérdezni. Tankönyvet látni sem akarok jó sokáig!

Tegnap mondtam a nyűglődő Dorkának, hogy ezt a három hetet már fél lábon kibírja, de közben meg teljesen megértem, hogy "minek megtanulni ezt a sok szart" állapotba került így év végére :-)

A könyvek is vacakok, nehéz belőle tanulni.

Tegnap Panka erősen gondolkodik a nyelvtan házi felett, odahívja Lilit is, számolgatnak, olvasnak, újra és újra. Végül tanácstalanul odahívnak, hogy nézzem már meg, mert a munkafüzet egyik feladata szerint három kérdést kell feltenni az egyik olvasmány negyedik bekezdéséről, de akárhogy számolják csak három bekezdés van. Én is csak annyit találtam, így javasoltam, hogy írjon négy kérdést a harmadik bekezdésről és rendben leszünk :-)
Este még felhívott egyik osztálytárs anyuka és megkérdezte, hogy hogy oldottuk meg, így megnyugodtam, hogy nem mi vagyunk hülyék, hanem a könyv :-)

Elengedtem az év végi bizonyítványok miatti idegeskedést is, túlélésre játszunk.

Közben pénteken a családi napon fellép Panni és Dorka, ők még arra is készülnek, mondjuk Panni hetek óta kész szerintem, Dorkának még vannak szövegproblémái, így még kicsit gyűrni kell. Bár ha ilyen marad az idő, lehet, hogy családi nap sem lesz.

Közben rengetegen kiiratkoztak a kórusból, most ezen is gondolkodunk, mi legyen, Dorka osztályából nem marad senki, csak ő és így nem sok kedve van. Én szeretném ha maradnának, és igazából magát az éneklést és a kórust is imádják, fellépni is szeretnek, meglátjuk.

A hangszeres órákat biztosan leadjuk jövőre, mert a gyakorlás tényleg nem fér bele rendesen az életünkbe, így meg nincs értelme.

Lilinek megtaláltuk a tökéletes ajándékot a júliusi névnapjára, remélem tetszeni fog neki.

Közben a nagyok kamaszodnak őrületes módon, Dorka elkezdett öltözködni, mert az osztályban mindenki menő, csak ő nem.

Az eső is mondjon le, lassan nyárnak kellene lenni, aztán hat fok van, lassan vissza kell kapcsolnunk a fűtést, mert este fáznak a csajok.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése