2019. május 18., szombat

Családi nap

Csütörtök este még gyorsan sütöttem egy kis túrós sütit a családi napra, pénteken hoztam egy halom müzli szeletet, elég későn tudtam eljönni, éppen odaértem négyre. Mire bepakoltam és minden osztálynál váltottam pár szót, már kezdődött is a lányok fellépése Orsival.

Előző délután még gyakoroltunk itthon is, nagyon izgultak, Panka még szöveget is rontott, pedig hetek óta betéve tudja a dalát. Izgultam értük nagyon, de minden rendben volt, nagyon ügyesek voltak mind a ketten. Dorka is hibátlanul elénekelte a Nyár van-t, ráadásul rövidnadrágban, pedig fázhatott is, de ragaszkodott hozzá.
Az egész kis csapat nagyon profi volt, felkészültek voltak, élvezték a szereplést, nagyon színvonalas műsort adtak a társaiknak.


"Sokféle módon lehetünk jó tanárok. A legkiválóbbak közös jellemvonása, hogy oly ragaszkodással szeretik tárgyukat, s ezzel a vírussal képesek hallgatóikat is beoltani." (Solomon Marcus)


Jó volt látni Orsit, ahogy együtt él, együtt lélegzik a gyerekekkel, nagyon sokat tesz azért, hogy ezek a műsorok jól sikerüljenek, rengeteg munka, rengeteg gyakorlás van egy-egy alkalom mögött.

Csilla pedig ott állt velük szemben, és szerintem jobban izgult ezekért a gyerekekért, mint ők maguk. 

Volt kutyás bemutató, mindenféle sport vetélkedő, este nyolcig szinte alig láttam a csajokat, Panka este elaludt a kanapén vacsora után :-)

Jól érezték magukat, jó helyen vannak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése