2019. április 21., vasárnap

Kankalin 12

Idei második túránk a Zöld Bakancs Klub által szervezett Kankalin 12 a Kab-hegyen. A túra a Kinizsi-kilátótól indult és hat kilométert kellett megtenni az Úrkút melletti őskarsztosig.
Csodálatos időnk volt, mindenkinek lett egy kis színe, a tavaszi erdő gyönyörű, még őzikét is láttunk, igaz őt még a kocsiból.
Kaptunk térképet és vidám túraleírást, amely abszolút követhető volt és még szalagozás is segítette az utunkat.
A célban hűtőmágnest választottak a kicsit kitikkadt csajok, elég jó tempót mentünk, jól haladtunk végig. Nem is kell már annyiszor megállni, egyre jobban bírják a gyaloglást, nincs minden bokornál éhes vagyok-szomjas vagyok.

Itt sem jártunk még sohasem

Kinizsi-kilátó

Visszasétáltunk az autóhoz és utaztunk egy kicsit a tavaszi Balatonig. Én ilyenkor szeretem, még nincs tömeg, tiszta a víz, békés a part.
Alsóörsre mentünk a strandra ebédelni, kicsit meglepődtünk, mert nem kevesen voltak rajtunk kívül.

Panka a lábát is megáztatta, alig lehetett elrángatni a víztől. Volt olyan "elvetemült", aki már fürdött is.

Reggel indulás előtt azért jött ám a nyuszi is :-)

Éjszakai műszak unatkozó anyukáknak

Menjetek kirándulni, holnap még szép idő lesz!