2019. február 2., szombat

Eközben az iskolában

hipp-hopp lezártak egy félévet. A nagyok az első felsőset, Panyus meg a harmadikast.

Nagyon-nagyon büszke vagyok mindegyikükre.

Panka hozta a kötelezőt :-)

Valamelyik nap jött haza, lóg füle-farka. Kérdezem mit történt. Kiosztották a matek témazárót. (lelki szemeim előtt láttam a kettest v. hármast) Ötös lett, de lett egy hibája...
Nincs hozzáfűznivalóm :-)


A nagyok meg szépen teljesítettek, ennél rosszabb sose legyen. Lili elégedett magával, Dorka kicsit csalódott, ő mindenképpen szeretne év végére javítani. Meglátjuk.




Az angolt kicsit sajnálom, mert az egy nemkészülős hármas szódolgozaton ment el, simán lehetne ötös is.
Az emelt matekkal ugye év eleje óta küzdünk, most találtam nekik külön tanárt, írt hibátlan dolgozatot, kicsit visszatért az önbizalma, lehet, hogy csak ennyi kell és év végére még lehet akármi is belőle.

A matek Dorkánál is döcög kicsit, külön tanár szerintem segít, bár rajta a legtöbbet az segítene, ha nem lenne ilyen kis szétszórt, kapkodós :-)
Informatika...szerinte nem szereti őt a tanár :-)
Helyesírással küzd Dorka is, Pannihoz hasonlóan, csak mivel itt már külön van a nyelvtan és az irodalom, nem húzza fel a sok irodalom ötös a jegyet. Kicsit majd jobban ráfekszünk második félévben.


Dorkának a zenesulis bizije tiszta ötös lett, a másik kettő főtárgy szorgalomból négyest kapott. Ami reális, Dorka ötösét nem értem :-)


Szép volt csajok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése