2019. január 27., vasárnap

Évadnyitó Gála

Lili rettenetesen izgult, péntek este 11-kor még nem aludt, attól rettegett, hogy mi lesz ha elesik, és elrontja mindenki kűrjét és mindenki haragudni fog rá.
Pankusz is mondta, hogy izgul, de neki nagyobb oka is volt rá szerintem, a délelőtti edzésen futották először zenére a kűrjüket.
Dorka még hat körül nagyon rosszul volt, Attila mondta is, hogy írjak Nórinak, hogy nem lesz ott, de gondoltam várunk reggelig és meglátjuk. Végül már fürdés után jobban lett, viszonylag gyorsan el is aludt, én lestem egész éjjel, hogy mi van vele.
Végül teljes létszámban ott voltak reggel nyolckor a jégen, Attilával elmentünk edzeni, de egész végig a telefonomat lestem, hogy mikor hívnak, hogy menni kell értük, hogy nincsenek jól.
Tízre mentünk a nagyokért, Lili fél tizenegyre vittem Krisztihez, hogy elkészüljön a konty. Nagyon szépet alkotott, Lilinek is nagyon tetszett és a versenyre is megfelelő lesz.
Tizenegykor felszedtük Pankát is és gyorsan megebédeltünk. Ebéd után elkészítettem Panka kontyát is és már indultunk is vissza, hogy délre odaérjenek a csajok az öltözőbe.
Mi fél kettőre mentünk vissza, akkor már teljes harci díszben voltak, csodaszépek lettek :-)


Nagyon sokat fejlődtek tavaly óta, ügyesek voltak nagyon. Van még munka a kűrön, ez elfogult szülői szemmel is láttam, de össze fog ez szépen állni.

Pankáék is nagyon ügyesek voltak, pedig az ő csapatuk a dolgozik a legrövidebb ideje együtt. Nagyon boldogan jött haza már délelőtt is, tetszett neki a zene, már nyugodtabb volt, mint előző este.
Lili sem aggódta túl szerencsére a dolgot.
Reméljük a jövő heti versenyen is így lesz majd.

Nagyon fogok neki szorítani, hogy jó élményekkel jöjjenek haza.

A bemutató után gyorsan jöttünk haza, nem maradtunk most a "bulira", hogy tudjanak pihenni, bírják a jövő hetet is, mert még nem jöttek teljesen rendbe.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése