2019. február 16., szombat

100 nap

van hátra az V. Knauf Tihanyi Félmaratonig. Ennyire nem számolom, de ma hajnalban küldték a levelet :-)

A tavalyi évet nagyon eltrehánykodtam futás és mindenféle mozgás szempontjából, de idén mást tervezek.
Január óta járunk Karival egy héten kétszer kettlebellre Temesvári Mártihoz, az első után két napig laza szülőterpeszben jártam, olyan izomlázam van. Mostanra kezd visszaszokni a testem a terheléshez, és érzem, hogy egyre többet bírok. Szombatonként, miután a csajokat kitettük a jégen, a Unionba megyünk, Attila fallabdázik, én addig hegyet mászok és futok a futópadon, de ha ilyen marad az idő, akkor lassan kimerészkedek a szabadba is.
Azért én nem vagyok még tökéletesen biztos az indulásban...

Dorkát nem féltem, alapozott rendesen a télen a korival, a pályán meg hamar hozzáedződik a futáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése