2019. január 5., szombat

Karácsony

A 24-e idén is gyorsan eljött, 19-e óta itthon voltunk Attilával, igyekeztünk, hogy minden a helyére kerüljön mire kell.
Délelőtt főztem, a csajok Attilával feldíszítették a fát, de már inkább egyedül. Ebéd után moziba mentünk, ez most már évek óta szokásos program. Ilyenkor szokták anyuék a fa alá csempészni az ajándékot, de most erre nem volt lehetőség, így én maradtam hátra és igyekeztem gyors lenni.
Attila persze morgott, mikor kiértem, hogy ne sejtsenek semmit.  Persze hivatalosan már tudják, hogy nem a Jézuska hozza az ajándékot, de benne voltak még a játékban :-)
A Mary Poppins visszatért néztük meg, szerintem jó volt, még Dorka is kevesebbet fészkelődött a szokásosnál.
Itthon aztán berontottak és örömmel konstatálták, hogy nem üres a fa alja.















Azt hiszem elég jól eltaláltuk az ajándékokat, mindenki örült; főleg kreatív dolgokat kaptak már a nagyok, pólódíszítő készlet, gyertyaöntő, ékszerek, mert csajosodunk. Kaptak mikrofont, nagylányosabb lámpát a szobájukba, ami zenél és diszkófényt is lehet rajta beállítani. Panka a tündéres playmobil készletet kérte és kapta, ő még azért játszik, bár néha Lili is leül mellé.
Nagyon tetszett nekik a koris pulcsi. Kétféle társast is választottunk, ezekkel azóta is sokat játszunk.

25-én a hagyományokhoz híven ebédre Attila szüleihez mentünk, ide főleg ruhákat válogattam, de szerencsére tetszett mindenkinek, bár Lili megsértődött, mert a Papa elszólta magát, hogy én voltam és háborgott, hogy a mamáék miért nem tudnak választani.

Este Anyuékhoz mentünk, ahová közben Esztiék is megérkeztek. Anyuéktól minden csaj lovascuccot és könyveket kapott, ezt is egyeztettük előre, itt is örültek.
Tesóéktól gyurmakészleteket kaptak, gyurmázni még a nagyok is neki szoktak állni.

kutyunak is vittünk ajándékot, neki is bejött




26-án Enyingre mentünk, itt is volt örömködés, bár főleg a cica jött be a csajoknak







 Hazafelé megnéztük a Siófoki Jégkikötőt, hangulatos, de maga a jég nem nagy szám, elég kicsi.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése