2018. július 2., hétfő

Siófok

A cégnek hála, idén harmadszor töltöttünk egy hetet Siófokon, a Balaton parton.
Idén az időpont választásunk nem bizonyult túl jónak, nem a napfényes, pancsolós nyaralásunk volt, hanem aktív, kirándulós. Ezzel nem is lett volna baj, ha a lányokat nem vonzza annyira az ablak alatt csobogó Balaton. Így azért fürödtek háromszor, én meg aggódtam, nehogy megfázzanak. A nagylábujjamat voltam hajlandó beledugni, nekem nagyon hideg a 19 fokos víz.



Volt városnézés, legalább az eddig kimaradt víztornyot is felfedeztük.










Galérius kihagyhatatlan rossz időben




Zalaszabaron jártunk kalandparkozni. Nekem nagyon tetszett a beltéri ability park és ökoház. A beltéri csúszdapark ugyanolyan, mint a Katica tanyán, ez már ismerős volt a lányoknak.
Nekik nagyon bejött a csónakcsúszda, a hófánk pálya, a kötélpályán is hosszasan időztünk. Van még vizes játszótér, amit most nem tudtunk kihasználni, nem volt olyan meleg, de forró nyári napokon szuper jó lehet. Állatbarát gyermekeim az állatsimogatóban is elüldögéltek.


















Esténként a partszakaszunkat is bejártuk.






Tihanyba hajóval mentünk, visszafelé izgalmas utunk volt, kis viharba keveredtünk.













Voltunk babalátogatóban, megáztunk Füreden, boboztunk kicsit.











Szokásos vacsi a Kovaköviben.

Esős napon moziban voltunk, megnéztük a Hihetetlen család 2-t, azt hiszem elég mozgalmas nyaralás volt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése