2018. július 14., szombat

Budapesten Lilivel

Lili volt az első, akivel kettesben töltöttem egy napot.
A Future Parkba mentünk, vonattal utaztunk. A vonaton barchobáztunk, kő-papír-ollót játszottunk. Jó volt, hogy végig tudtunk mondani egy mondatot úgy, hogy nem szólt bele senki, nem kezdett el rögtön hangosan anyát kiabálni egy másik gyerek :-)
Jó négy órát töltöttünk a parkban, Lili nagyon élvezte az alkotást, nekem a végére kicsit megfájdult a fejem az állandó hangzavartól és villogástól, de ezt leszámítva tényleg ötletes hely. Örültem, hogy egy gyerekkel mentem, főleg a makettes részen, mert ha egyszerre hárommal kell vagdosni, ragasztani, összeállítani, biztosan megőrülök. Mondjuk a rutinosabbak otthon álltak csak neki, de Lili szerette volna a helyszínen összeállítani a rókáját.


















Gyors ebéd után elsétáltunk a Hősök terén át az állatkertig állatbolond gyermekemmel.

Hosszasan időztünk a jegesmedvéknél, a kisgorillánál, alig tudtam kirángatni az állatsimogatóból.

















Jó kis nap volt, mindketten élveztük.

A következő Panka lesz, vele pancsolni megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése