2016. június 17., péntek

Kitört

A héten már nem nagyon csináltak semmit, Lilusék a Koronás Parkban voltak hétfőn, Dorkáék Ildiéknél, szegény nem pancsolhatott. Panka a nagycsoportosokkal hétfőn a városban kisvonatozott az önkormányzat ajándékaként, kedden fagyizni voltak. Szerdán Ildi nagyon rendes volt és elhozta az összeset ebéd után, így Pankának is véget ért az ovi.
Szerda este kivittük a csajokat Attila szüleihez a telekre, csütörtökön jöttek értem és fél tizenegyre mentünk a bőrgyógyászhoz. Lidokainos helyi érzéstelenítés mellett leszedett neki 15 vírusos göböt a popsijáról, szegényt nagyon sajnáltam, egy hős volt. Szorította az asztalt, de egy hangja sem volt. Nekem kellett adogatni a vérzéscsillapítót a dokinak, így a végére az én lábam is remegett kissé.
Ma kaptam vissza őket, Panyóval a suliba mentünk a difer tesztre, szerencsére szimpi volt neki Timi, állítólag ügyes is volt. Próbáltam hallgatózni, de nem sok sikerrel :-)
Részt vettünk még Ricsi szülinapján is, eredetileg ott akartuk hagyni a kisasszonyt, de nem akart egyedül, így maradtunk vele.
Sétáltunk egyet utána, a városban vacsiztunk, nyolcra értünk haza.
Fürdés után olvastak a nagyok, folytattam a Ruminit is, aztán kidőlt mindenki.

Készítettünk apró ajándékot a pedagógusoknak utolsó napra. Dorka reggel kérdezi, hogy mit mondjon, mikor odaadja. Mondtam neki, hogy köszönje meg az egész éves munkájukat. Délután kérdezem, hogy sikerült-e átadni az ajándékot. IGEN. És mit mondtál? BOLDOG NYARAT! :-)

Szóval boldog nyarat mindenkinek!

Bizonyítványosztás kedden reggel, még nem tudjuk, hogy milyen lesz, de az biztos, hogy elfáradtak a végére. Jövőre lesz amit máshogy csinálunk majd és tervben van, hogy a nyáron is előkerül néhány feladat, de nagyon büszke vagyok rájuk, hogy helyt álltak és végigcsinálták az évet, lelkesek voltak és szívesen mentek az iskolába!

Az anyuéknak köszönjük a sok segítséget a különórákra jutáshoz, nélkülük nem ment volna!
Ugyanez igaz Attila főnökére Gáborra is, aki szuper megértő :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése