2016. június 21., kedd

Bizonyítványosztás - búcsúztató

Reggel anyáék vitték a lányokat a biziosztásra, sajnos nem tudtam ott lenni.
Szép lett az év végi eredmény, Dodika kitűnő lett, Lilusnak becsúszott egy négyes magyarból, de erre számítottunk is. Nagyon büszke vagyok mindkettőjükre, az egész éves munkájukért, elfáradtak év végére. Ha nagyon ráfekszünk a vége felé és többet tanulok Lilivel, lehet, hogy lehetett volna ötös is, de a félévi kikészülése miatt nem akartam nagy nyomást gyakorolni rá, annyit nem ér az egész. Ez most így sikerült. Jövőre majd meglátjuk, nem bánnám, ha kicsit kiegyensúlyozottabb lenne a teljesítménye és nem függne ennyire a lelkiállapotától, de talán ez is javulni látszik.
Annak örülök, hogy lelkesen olvasnak minden este a könyvheti könyvből, a sok pihenés mellett.
Lili külön kérte, mert Dóri néni mondta neki, hogy gyakoroljon.



Délután az igazgatónő búcsúztatójára már én is odaértem, a lányok énekeltek a kórussal. Több mint két órás lett a műsor, nagyon szenvedtek a gyerekek a végére. Nyári szüneti hangulatuk volt már rettentően :-)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése