2015. június 17., szerda

Vakáció

Remek, hogy vége az évnek, a megfeszített tempónak, a korán kelésnek, a rohanásnak suliból edzésre, edzésről haza. Helyette egy hónapja szervezzük, hogy ki-mikor tud vigyázni a gyerekekre, hány tábor fér bele a költségvetésbe, milyen hasznos programokkal töltsük a nyarat.
A tanulást nem fogjuk teljesen elhagyni, reggelenként, frissen, kipihenten tanulás van. Remek kis feladatlapokat töltöttem le matek és magyar vonatkozásában, a környezetet pedig majd a szabadban, kirándulások alkalmával fogjuk átismételni. Esténként a lányok maguktól olvasnak nekem mesét nagyon lelkesen, az én esti mesém előtt, az olvasás tehát kipipálva.

A táborok idén úgy néznek ki, hogy minden hónapra jut egy hét a nagyoknak és július-augusztusban Panninak.
június 22-26-ig hittantábor Dóri nénivel, ezalatt Panka saját kérésre Másikmama táborban lesz
július 6-11-ig lovastábor a Sára-tanyán mindhármuknak
augusztus 10-14-ig Színlabirintus tábor a Deák képtárban mindhármuknak

Júliusban Anyuék elviszik őket egy hétre Cserkeszőlőre, augusztus utolsó hetében pedig Orfűn leszünk. Júliusban kiveszek majd még én is egy hét szabit, csavargunk majd a csajokkal.
A maradék időben a nagyszülők felváltva segítenek majd munkaidőben. Mivel ez nekem kettőig tart, így azért még sok közös programra jut idő délutánonként is.

Kézműves foglalkozásokat terveztem jórészt, ezt nagyon szeretik a csajok. Csatlakozzatok hozzánk ti is, készítsétek el velünk együtt az alkotásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése