2015. június 24., szerda

Hittan tábor

A nagyok hétfő óta Dóri néni szárnyai alatt táboroznak. Sok ismerőssel, osztálytárssal, új barátokkal. Lili egész hétvégén aggódott, nem akart menni, mert ismeretlen lesz a hely, nem akar nélkülem ott maradni. Hatalmas előrelépés ez nála, hogy megfogalmazza a félelmeit, Próbáltam megnyugtatni, hogy ott lesz egy csomó ismerős, és mellette lesz Dorka is, én pedig nem fogom otthagyni reggel addig, amíg fel nem térképezzük együtt a helyet. Így is történt, megnéztük a közösségi szobát, megkérdeztem, hogy hol találjuk a mosdót, megnéztük együtt, merre kell mennie. Majd ezek után úgy eltűnt a pajtások között, hogy alig tudtam tőle elbúcsúzni :-)
Délután alig akartak hazajönni, nagyon jól érezték magukat, megnézték a templomot, a miseruhákat, kicsit imádkoztak. Voltak csapatjátékok, ahol bibliai történeteket dolgoztak fel, elsétáltak a közeli játszótérre. Az ebéd nem ízlik nekik túlságosan, különösen a leves, ez két nap alatt mindkétszer ehetetlen volt szerintük. Tegnap a városba mentek volna, de sajnos az eső miatt ez nem sikerült, helyette remek kézműves foglalkozások voltak, készítettek láncokat, karkötőket, koronát.
Ma a pákozdi arborétumba kirándulnak külön busszal, remélem nem áznak el.


Panka vasárnap a Másikmama táborba vonult, közölte, hogy egy hétig ott is fog maradni. Ehhez képest tegnap délben zokogott, hogy ő haza szeretne jönni. Sajnos én Szentendrén voltam, Attila sem tudott rögtön ugrani, így meg kellett várnia, hogy délután behozzák a mamáék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése