2014. október 23., csütörtök

Rövid, de tartalmas

héten vagyunk túl. Hétfőn úszni voltak a csajok anyuékkal, mert nekem az a hosszú napom. Kedden a suliban volt Idegen nyelvi - Zenei vetélkedő. Minden osztály énekelt egy-egy idegen nyelven előadott dalt, nagyon helyesek voltak. Bementem meglesni őket, mert pont kettőkor kezdődött, így oda tudtam rohanni munka után. Dorka bátran, hangosan énekelt, Lilus a szokásos tempóját hozta, leginkább tátogott, de legalább kiállt az egész iskola elé a színpadra, nála már ez is nagy teljesítmény és nagyon örültem neki. Főleg, hogy hiába akartam elbújni leghátul, csak észrevettek és kicsit megijedtem, hogy megzavarom a jelenlétemmel, de nem volt gond. Olyan édesek voltak, egészen meghatódtam.
Negyed négykor lett vége a versenynek és négyre jött a lányokért Laci, hogy vigye őket táncolni. Közben elszaladtam Panniért, otthon játszottunk kicsit, mielőtt a tesókért kellett indulni.
Szerdára csúnya idő lett, majd megfagytak az ünneplőben a csajok.

Hazahozták a kitöltött tájékoztatókat is, Lili továbbra is mindenből hozza a kiválót és a 100%-ot, kivétel a magyar, ahol az októberi betűismeret és összeolvasás csak 83% lett, ami miatt elkeseredtem, mert nagyon sokat gyakoroltuk és szerintem sokat fejlődött. Attila szerint hülye vagyok, nem lehet mindenből kitűnő a gyerek.
Dorka magatartása lett jó (erre mondjuk számítottunk) és a matek 90%-al jól teljesített, a többi kiváló és 100%. A mateknál sajnos nincs részletezve, hogy mit értékeltek, így nem tudom, hogy van-e valami, ami nem megy, vagy egyszerűen csak figyelmetlen volt. Érdekes, hogy a számokat sokkal szebben írja, mint a betűket. A keddi háziban két olyan szép sor kettest írt (hullámos talppal), hogy csak néztem. Összességében persze nem olyan rossz ez, lehet, hogy csak nekem nagyok az elvárásaim...
Házit nem kaptak a szünetre, Liliéknél kérték az olvasást, de azért szerintem mondjuk kétnaponta írunk is majd egy-két sort.
Gonoszanya :-)
Most mindenesetre pihenünk egy-két napot, halszálka mintás gumikarkötőt készítünk orrvérzésig, kártyázunk, legóznak és szabad egy kis mesét is nézni.
Szombaton Alma koncert lesz a Tescoban, utazunk tesóékhoz unokatesót köszönteni, vasárnap lovacskázás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése