2024. július 13., szombat

A mai szombat majdnem kimaradt

 mert reggel 4:50-kor már a kolléganőmet vettem fel a Köfémen. Volt egy kis meló :-)

Nem esett jól az ébredés, mert alig aludtam, Panka este elkezdett izgulni a vizsga miatt, én meg átvettem tőle az idegbajt :-)

Végül jó élmény volt neki eddig. Azt mondta, nem volt vészes, bár voltak nehezebb részek, volt, amiben bizonytalan, de összességében jónak érzi, aztán majd meglátjuk az eredményt. Kilenc óra tízre kellett menni és kettőre végzett mindennel, el is fáradt. Holnap a Balcsira megy a barátnőivel, a keddi szóbeli előtt lazítanak kicsit. Reméljük a MÁV és  a felpúposodott sínek is úgy akarják...

Múlt hét vasárnap is Balcsiztunk. Dorkával bicóval mentünk, Balatonalmádiban találkoztunk a többiekkel. 56 km, nagyon meleg volt, hazafelé vonattal jöttünk, de így is terveztük.






Dorka kedden fél egyre ment önkéntesként a Gyulai Memorialra. Egykor idegesen hívott, hogy valami srác elhappolta előle a magasugrás nyertesének a díjátadóra kísérését, neki a diszkoszvetés jutott. Később kiderült, hogy a karma dolgozik, mert a magasugrás úgy kezdődött, hogy Tamberi elkérte a mikrofont és bejelentette, hogy kisebb sérülés miatt nem vállalja a versenyt és nem ugrik. Szuper rendes volt amúgy, mert ezután végigfotózkodott mindenkivel aki miatta jött (minimum az egész D szektor), így Dorkának lett közös képe, aláírása a sapijára, de azt mondta, hogy szívesebben látta volna ugrani. Borzalmas meleg volt, nem semmi teljesítmény volt az atlétáktól, hogy egyáltalán kiálltak. Dorkának azért jó élmény volt szerencsére a nap.




Reméljük az olimpiáig rendbe jön a nagy kedvenc és nyerni tud!


Úgy néz ki, hogy a csajokat is tudjuk vinni az Ed Sheeran koncertre a NOE-nak hála. Bár nem egy helyen leszünk, mert én ugye karácsonyra kaptam Attilától, de ők is hallhatják.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése