2024. február 3., szombat

Egy nyugis(abb) hétvége

 áll előttünk. Ma reggel hétre mentek a csajok jégre és 11-ig lesznek, mert segítenek a korisuliban is. Délután Panka moziba megy osztálytársakkal, Lili kosármeccsre volt osztálytárssal. Dorka tanul. Remélem azért a többiek is fognak kicsit.

Múlt hét pénteken volt Lili szülőije, amit egészen egyszerűen elfelejtettem, pedig még szerdán beszéltem is róla Attilának, hogy benézek a fogadó órára is, és pénteken teljesen kiesett a fejemből. Lili fél hétkor kérdezte meg, hogy neki nem ma van a szülőije?, de akkor már mindegy volt. Soha nem történt még velem ilyen, azt hiszem én is kicsit fáradt vagyok.

Hétfőn a Tópartisra már nagyon figyeltem, meg is jelentünk mindketten Attilával (minden osztálynak egyszerre van). 

Este megkérdeztem Pannit, hogy miért nem nevezett az angol versenyre, de aztán rögtön el is szégyelltem magam, mert amennyire ő le van terhelve az utóbbi időben, az egy felnőttnek is sok lenne. Edzettek a héten hétfőn, kedden, szerdán kétszer, suli előtt és este, szombaton és ő még vasárnap is megy a juvenile csapattal. Mellette igyekeznek helyt állni az énekstúdióban is, bár a héten még nem volt magánének, de vasárnap már lesz csoportos óra és jövő héttől újra lesz egyéni is. Egyébként csak annyit mondott: MERT NEM AKARTAM és teljesen igaza van.

Pénteken pár junior versenyzőt elkísértem az Öreghegyi Művelődési Házba, mentálfitnesz tréningre. Havonta egyszer tervezik és nagyon jó dolognak tartom. Tegnap a célok jó megfogalmazásáról volt szó. Érdekes volt, bevonták a gyerekeket, szófelhőt gyártottak a célokról, motiváló és demotiváló dolgokról és átbeszélték azokat. 



Múlt hétvégén volt a Szépség és a Szörnyeteg, valamint az Elisabeth premierje a Köfémben. Nagyon tetszett mindkét előadás, a Szépségben fantasztikusak a jelmezek és mindenki nagyon odatette magát.








A lányoknak így a versenyszezonnal együtt sok, látom, hogy fáradnak, de igyekeznek mindenhol toppon lenni. Árpilistól majd kicsit könnyebb lesz, amikor a versenyeknek vége és kicsit edzésen is visszavesznek a tempóból, viszont ott meg majd indul az év végi hajrá, szóval várjuk a nyarat.

Én elkezdtem január elején egy életmódváltást, a wow tea termékeivel és étkezési tervével. Nem mondom, hogy könnyű volt az átállás, de megéri, mert látom az eredményét. Kedden és csütörtökön eljárok a Kossuthba nyitott tornatermek programra tornázni és nagyon várom a tavaszt, hogy lehessen tekerni.









2 megjegyzés:

  1. Mindig leesik az állam, hogy mennyi mindent művelnek a lányok és te is, le a kalappal folyamatosan. :) Kitartás az életmódváltáshoz, én is próbálok még 6 kilót leadni, de már az étkezéssel nem megy le, igaz, nem is vagyok túl szigorú....Úgyhogy várom, hogy kerékpárra pattanhassak. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, én kilot nem mértem, nincs is mérlegünk, cm-ben számolok :-). Amúgy egészen jól bírom. Judit

    VálaszTörlés