2023. október 7., szombat

Egy nagyon várt

 péntek volt tegnap. Egyébként meg minden héten. Mindenki hullafáradt volt már, nagyon kellett, hogy vége legyen a hétnek.

Megint Dorkának kellett a legtöbbet tanulnia a héten. Most jött el a pont, hogy bőven megbánta a Tópartiba jelentkezést. 

Túl vagyunk a tópartis szülőiken is. Idén is Pannusnál voltam, bírom az ofőjét, nagyon jól összefogja őket szerintem, szuper ötletei vannak ofő órákra, sokat beszélgetnek, tényleg törődik velük. Amúgy meg kemény pedagógus, megköveteli az önállóságot, a rendet, a tanulást, Pannusnak az elején idegen is volt a stílus, de mára belátta, hogy nem gonszságból ilyen, nekik akar jót és igazán megszerette.

A koris szülői is megvolt, négy verseny lesz biztosan, az edzők és a gyerekek is lelkesen készülnek az új kihívásokra. Ami nekem új volt, hogy ebben a szezonban már a doppinglistát is kell majd böngészni. Rajta van a Nurofen és a NeoCitrán, ami azért szuper, mert ezt rendszeresen használjuk és nekem minden szezonban vagy egy gyerekem, aki legalább egy versenyt betegen csinál végig.

Izgi lesz!

A héten turizni is voltam, mert a lányok a mai edzsésen és csapatépítésen rózsaszínben vesznek részt, hogy felhívják a figyelmet a szűrés fontosságára, mert október az emlőrák elleni küzdelem hónapja. Természetesen egy rózsaszín pulcsink sem volt, szóval vadászni mentem. Dodónak még rózsaszín futógatyója is lett.

Pénteken délután Dorkával vásárolni is voltunk, kifogyott a nadrágokból, így plázáztunk egyet. Szerencésre ő tudja mit akar, bemegyünk, felpróbálja, háromból kétszer eltalálja, megvesszük, mehetünk :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése