2020. november 9., hétfő

Karanténnapló

 A mai a hivatalos karantén utolsó napja, ezt onnan tudom, hogy vasárnap végül rámlelt az ÁNTSZ.

A tünetek ugye 10.30-án jelentek meg, 11.03-án teszteltek, mert a hétvége miatt buktam három napot, 11.05-én lett eredmény és vasárnap 11.08-án hívott az ÁNTSZ. Egyébként nagyon udvarias, kedves emberrel beszéltem, aki megállapította, hogy hatósági karantént már nem rendel el, mert holnap 11.09-én lejár.

Ennek megörülve fel is hívtam a háziorvost, de még nem mehetek holnap dolgozni, mert három nap tünetmentesség is kell és az nekem nincs meg. Csütörtökön telefonálhatok újra.

Egyébként úgy gondolom egészen jól megúsztam, kicsi köhögés van még, gyengeség és még mindig nem érzek szagokat.

Maga a rendszer egy vicc, most komolyan, ha az ember nem viselkedik felelősen ebben a helyzetben, akkor ott terjeszti a vírust, ahol nem szégyenli. A kutya nem kérdezte kilenc napig, hogy kivel találkoztam, merre jártam, és amikor megkérdezik, akkor meg mindegy, mert már lejár a 10 nap :-)

Én egyébként jeleztem mindenkinek már hétvégén, hogy nem vagyok jól és a teszt eredmény tudatában újra hívtam mindenkit, akivel a tünetek megjelenésének hetében találkoztunk, egyébként az ÁNTSZ 48 órát vizsgál(na),  ha még aktuális (lenne). Mákunk volt az őszi szünettel és az emiatt kivett szabadságommal, jóval kevesebb emberrel találkoztunk így, és tudtommal mindenki jól is van!

A család sem kapta el, legalábbis mindenki tünetmentes.

Vigyázzatok magatokra és egymásra!


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól átvészelted. Ha szigorúbbak lennének a hatóságok, akkor meg az lenne a baj, hogy rendőrállam van és terror és nincs demokrácia, emberi jogok és jujujjjj. ... Nálunk ez volt szeptemberben, amikor karanténban voltunk és jött ellenőrizni a rendőr, otthon vagyunk e. Minden baja volt mindenkinek, pedig csak felhívott a rendőr, integettünk az ablakból , ennyi.

    Az igaz, hogy felelősségteljesen kell(ene) viselkedni.....sajnos erre a társadalom kisebb része alkalmas.

    VálaszTörlés