2020. november 29., vasárnap

Advent első vasárnapja

 A hétvége elég aktívan telt. Szombaton délelőtt a lányok edzésen voltak. Panka esett egy hatalmasat, a fejét is beverte és kicsit megijesztett, mert délután három órát aludt, de szerencsére nincs baj. 

Délután lecseréltük az őszi díszeket, takarítottunk, végre rendbe tettem a másik gyerekszobát, ahová a múltkori szekrénycsere után beszórtunk egy csomó cuccot. Most mindent átválogattam, kidobtam a felesleges dolgokat, szép rend lett. Nagyon örülök, mert már halogattam egy ideje, nem volt kedvem nekiállni. Az első gyertyagyújtásra nem akartam így hagyni. 

Elmostam az összes kiszúrót, kiválogattam a karácsonyiakat. Gyúrtunk be egy adag mézes tésztát. Lilivel tanultam két órát, átvettük a matekot. 

Lidlben vettem még októberben apró, képeslapnyi vászanakat, ezeket is elkezdtük megfesteni karácsonyra. Ma délelőtt folytattuk, összesen 12 db van, szerintem a lányok még szívesen alkotnának, de sajnos már nem láttam a boltban. Nagyon büszke vagyok rájuk, mert igazán szép darabok készültek. 

Pankával haladtunk a Hebe olvasóversennyel, van még vele meló és már csak jövő péntekig van időnk, bele kell húzni.

Ma ebéd után kiszaggatuk a mézeseket, lett mindenféle fazon. Sötétedés után a belvárosban jártunk. Megnéztük a díszítést. Sokan voltak bent, sőt néhány árus bódéja is nyitva volt. 









Vacsora előtt Lili meggyújtotta az első gyertyát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése