2020. április 3., péntek

Ismét elrohant egy hét

Hát hello április, kicsit mozgalmasabbnak terveztünk, de hát idén ez jutott.

Kicsit megzuhantak a csajok hét közepén, így kivettem egy nap szabit, és elosztottam három napra. Időben jöttem és nem egészen estig kellett itthon őrmesterkednem, jutott idő normálisan is együtt lenni. Kicsit össze is szedték magukat.
Nagyok csütörtökön matekból röpdolgozatot írtak, mindkettejüknek ötös lett. Nagyon büszke vagyok rájuk, meg egy kicsit magamra is, mert ezt már én "tanítottam".
Pankusz nincs valami fényesen, fáj a hasa, feje. Többet kellene levegőn lenniük.
Igyekszünk továbbra is mindent megcsinálni aznap, az énekórákkal vagyunk megint kicsit elmaradva és hát a technika és rajz is mindig a végére marad.
A szorgalmikat is megcsináljuk, a lányok ennek nem mindig örülnek, de a tanárok visszajelzései pozitívak, így látják, hogy érdemes.

Pankáék tegnap a Zoom-on beszélgettek a "matek Timi nénijükkel", tök jó kis gyerekzsivaj töltötte be a nappalit. Ez volt a főpróba, húsvét után már lesz így matek órájuk is, ami szuper. Panka alig várja!

Ami nagyon jó, hogy a tanárok tényleg honorálják a szorgalmat ebben a helyzetben, aki rendesen dolgozik, esetleg egy kis pluszt is belepakol, remek jegyeket tud összeszedni.

A hétvégén igyekszünk majd sokat foglalkozni mással is a tanuláson kívül. Készülünk a húsvétra, ami elég csendes lesz így, de majd kitalálunk valamit, hogy feldobjuk kicsit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése