2019. július 5., péntek

Péntek



- utolsó munkanap a héten :-)
- utolsó tábori nap a lányoknak Lalánál :-(
- már csak két hét a nyaralásig :-)
- jövő héten Lili névnap :-) (nagyon kíváncsi vagyok mit fog szólni az ajándékhoz)

A héten egészen sok mindent el tudtam intézni, jártam fogorvosnál, elhoztam a csajok kék könyvét, az augusztusi sportorvosi vizsgálathoz. Bejelentettem őket fogszabályozás kontrollra (szept. 23!!!)
Okmányirodát is megjártuk, elintéztük a betelt forgalmi cseréjét.

A lányok hihetetlenül jól érezték magukat a táborban, alig tudtuk őket összevadászni esténként, hogy hazacipeljük őket.
Amellett, hogy sokat tanultak, rengeteget játszottak, még a Balcsin is jártak. Esténként alig lehetett őket lelőni, egyfolytában mesélték az élményeiket.
Nagyon megszerették Lalát, így biztosan járni fogunk továbbra is hozzá ének órákat venni, a korcsolya mellett most már biztosan az éneklés marad a fő időtöltés a jövő évben is.

Nagy hétvégi terveink nincsenek, a lányok biztosan pihenéssel töltik a szombatot, aztán majd alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése