2019. március 9., szombat

Budapest Cup harmadik nap

Vasárnap 4-kor keltem - elég fájdalmas volt - négy húszkor már Panka kontyát csináltam, ötre kint kellett lenni a jégpálya előtt, azt sem tudtam, hol vagyok. A gyerekek elég vidámak voltak, Lili is egészen összeszedte magát a Coldrex juniornak hála.

Kingától folyamatosan kaptuk a híreket délelőtt a manókról, jó volt, hogy tudtuk mi történik velük, ők azért még kicsik, bár Panka nem egy elveszett gyermek.

Kettőre mentünk fel, könnyedén bejutottunk és elfoglaltuk a pénteken már bejáratott helyünket az N szektorban. A kicsiknél még nem voltak sokan, de ahogy közeledett az este szépen telt a csarnok. Kedves ismerősökkel is találkoztunk, így egy kis beszélgetés is jutott.

Pancsiék úgy gondolom, hogy hozták, amit most tudnak, rengeteg új van a csapatban, nem régen koriznak együtt és nagyon különböző a korcsolyatudásuk is. Ez most az utolsó helyre volt elég a hat csapatból, de nem sok hiányzott az ötödik helyhez. Jövőre jó lesz ez, de addig még sok munka áll a kis csapat előtt.

Napi program, de úgy látom, hogy már nem lehet sajnos visszanézni, letiltotta a youtube. Pedig Pancsiékról már nem készítettem saját videót, mert gondoltam úgy is lesz hivatalos...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése