2018. szeptember 22., szombat

Sűrű hetek

elé nézünk év végéig.


Lili szeptember 29-én az osztállyal Pákozdra megy, részt vesznek a zenés történelmi játékban. Panka szülinapi buliba hivatalos ismét.
Október 1-én Zenei Világnap a Vodafone csarnokban az énekkarral a csajoknak.
Október 4-én ellógunk kicsit Attilával kettesben, nem sok idő, csak két éjszaka, de nagyon várjuk.
Október 23-án ismét megyünk Koló emlékére futni, ez most már hagyomány nálunk. Gondolkoztam egy családi félmaraton váltóban, de csak lehúznánk Dorkát, így mindenkit a két kilométerre neveztem. Itt úgyis a részvétel a fontos, különleges hangulata van a versenynek.
November 9-12-ig családilag veszünk ki egy kis szabit a pörgésből és elutazunk Kiskunmajsára, visszatérünk a Kumániába, szeretjük.
Következő hétvégén én vonom ki magam a családi időtöltésből, céges csapatépítés címén.
Aztán november végén beindul a karácsonyi őrület a kórussal. Ez főként a nagyokra vonatkozik, de a Kisangyalok Karában Panka is érintett.
11.30. Karitász karácsony
12.01. Vízivárosi Advent
12.02. Kisangyalok Kara
12.09. Gánti Advent
12.20. Sulis hangverseny

Mivel énekelni imádnak, nekik ez örömünnep lesz, csak a logisztika szempontjából kell majd nagyon ott lenni, hogy mindenki időben ott legyen mindenhol.

December 10-én Panka osztályával megyünk a Mary Poppinsra a Madáchba, Pankáék a Csodálatos Mary-t dolgozzák fel szeptembertől és miután elolvasták, meg is nézik. Kértem a nagyoknak is jegyet rá, szerintem mindhármuknak tetszeni fog.

kép forrása Külföldi Magyarok Lapja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése