2018. augusztus 8., szerda

Edzőtábor

Csajoknak kemény hetük van, reggel hétkor már jégen állnak és fél ötig nyomják délután. Persze nem végig a jégen, van száraz edzés is, de legalább a napjuk egy részét hűvösben töltik.

Jól érzik magukat, lelkesek, estére jól lefáradnak. 

Ami engem illet, össze kell kapnom magam szeptemberig, fel kell venni a fordulatszámot újra, mert három napba telt, mire minden papírt le tudtam adni, ami kellett.
A sportorvost már letudtuk nyaralás előtt, de ki kellett tölteni a versenyengedély kérő lapot, hozzácsatolni a fényképet, a kék könyvet és másolatait, belassultam na.

Pedig már csak három szabad hét és újra csatasorba kell állni :-) Hihetetlen, milyen gyorsan elszállt a nyár, szinte tegnap keseregtem azon, hogy hogyan fogjuk megoldani ezt a sok hetet amiben el kell foglalni a csajokat, most meg kereshetem lassan elő a tanszerlistát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése