2016. május 11., szerda

Totál szétesve

Ma hívott a védőnő, hogy nem mentünk reggel a hat éves státuszra Pankával. Mikor megláttam, hogy ki keres, már tudtam, hogy mit felejtettem el. Jövő héten újra próbálkozunk.
Másodikán Dorkát felejtettem el a fogszabályzóra elküldeni anyósommal.
Nem kicsit vagyok szétcsúszva...
Anyuék rengeteget segítenek, de pillanatnyilag még így is túlélésre játszom.
Utálom, hogy nem vagyok ott sehol, nehezen szokok vissza a nyolc órás munkarendbe, viszont cserébe jól érzem magam a munkahelyemen, tetszik a munka is.
Hétfőn a Sirha kiállításon voltunk a kollégákkal, múlt hét pénteken céges csapatépítésen volt.
Mondjuk utána fél háromig dolgoztam Panka tortáján. Izgi volt :-)

3 megjegyzés:

  1. Elhiszem....
    Szerencse, hogy van segítséged, az nagy kincs!!

    VálaszTörlés
  2. Elhiszem....
    Szerencse, hogy van segítséged, az nagy kincs!!

    VálaszTörlés
  3. Az biztos! Hálás is vagyok érte!

    VálaszTörlés