2016. május 25., szerda

Anyák napja - Dorka

Jól elcsúszott idén a suli az anyák napjával, lassan itt az év vége. A gyerekek nagyon édesek voltak.
Dodókát nagyon sajnáltam, mert negyedik volt a sorban és pont előtte énekeltek volna, de ő ezt elfelejtette, és nagy lendülettel belekezdett a versbe. Felénél eszébe jutott, hogy valami nem stimmel és elkezdtek potyogni a könnyei. Bőgtem én is vele :-)
Becsületére legyen mondva, a verset elszavalta végig a drágám. Úgy sajnáltam, hogy nem tudtam rögtön megölelgetni.
Hangszeres bemutató is volt, sokan tanulnak zongorázni az osztályban. Dorka furulyázott, ettől kicsit féltettem, mert ő és a furulya még mindig nem a legjobb barátok, még mindig rövidek hozzá a kis ujjai és hát valljuk be őszintén gyakorolni is lusta :-)
Szép ajándékot készítettek technika órán.






megtaláltok a tablón?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése