2016. február 19., péntek

Farsangok

Elmaradtam megint, mint a borravaló.

A suliban még február 5-én, Pankának pedig 11-én volt a farsang.
Lili végül nem öltözött be, pedig reggel még úgy indult el, hogy vitte a ruhát, de mire odaértem, hogy segítsek öltözni, addigra megint elment a bátorsága.
Majdnem sírt is, amikor eljöttem (csak a jelmezbemutatás alatt lehetnek ott a szülők, aztán magukban buliznak tovább), kicsit féltem is, hogy mi lesz vele, de aztán végül jó napja lett. A társai hívogatták játszani. A tanító nénik nagyon aranyosan csapatkapitánynak jelölték, jól érezte magát.
Dodóka meg elemében volt, ahogy mindig, ha pörögni, rendezkedni, hangoskodni, középpontban lenni lehet. Csuda pofa, de tényleg. Mindenhol ott van, mindenről tud, mindenről van véleménye :-)
Azért arra panaszkodott, hogy a jelmezben egész nap menekülnie kellett, mert meg akarták enni.

Panka édes kis zsiráf volt, nagyon jót alkotott megint a Mama. A bemutatkozó versét ugyan elrontotta, mert nem akarta elmondani és reggel találta ki, hogy mégis és a nagy kapkodásban már nem sikerült tökéletesen elsajátítani. Tegnap viszont valahonnan eszébe jutott és elmondta hibátlanul. mostanra érett be :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése