2016. február 19., péntek

Elválunk egymástól, mint ágtól a levél

Tíz év után hétfőn lesz az utolsó munkanapom a cégnél, létszámleépítés van és ezúttal nem úsztam meg én sem.
Szomorú vagyok, mert sok jó kollégától kell megválnom. Nagyon jó kis csapatot hoztunk össze szerintem a végére, szerettem velük dolgozni, jól ment a munka, segítettük egymást.
Hálás vagyok az akkori vezetésnek és HR-nek, hogy visszavettek gyes után, három kicsi gyerekkel, részunkaidőben, sokaknak ez sem adatik meg. A szentendrei költözésnél támogatták a távmunkát, mert meg voltak elégedve a munkámmal, nagy lehetőség volt ez nekem.
A mostani vezetés máshogy gondolkodik.

Köszönettel tartozom a főnökömnek, Budavári Zoltánnak, mert hihetetlenül jó ember, nagyon okos, rengeteget tanulhattam tőle és mindig kiállt mellettem!

Közvetlen és távolabbi kollégákkal mindig megtaláltuk hangot, volt mindenre megoldás és rengeteg pozitív visszajelzést kaptam tőlük.

Ma délelőtt többször sikeresen megríkattak, mert olyan válaszokat kaptam a búcsú e-mailemre, hogy kicsit megszakad a szívem a sok kedvességtől.

A változás mindig kicsit ijesztő, de remélem, hogy sok jót is fog hozni az életünkbe. Találok egy klassz munkahelyet, sok új emberrel fogok megismerkedni és rengeteg szuper kollégám lesz majd.

Így most aktívan keresem azt a helyet, ahol szükség van a munkakedvemre, lendületemre és jó fej kollégákkal segíthetjük egymás munkáját :-)

4 megjegyzés:

  1. Judit, biztos, hogy sokkal jobb jön! Lezárul egy korszak és kezdődik egy új. Tapasztalatból beszélek! Köszönöm, hogy rólam is megemlékeztél a búcsú-bejegyzésedben. ☺
    Sok szerencsét! Üdv, Sinka Judit

    VálaszTörlés
  2. Klassz munkahelyet kívánok mielőbb! :)

    VálaszTörlés