2016. január 15., péntek

Végre péntek

Ez is eljött, péntek van. Lezárult a félév, talán Lili is nyugodtabb lesz már. Beszéltem Dóri nénivel, ezen fogunk dolgozni vele is, ahogy a pszichológussal, próbáljuk oldani a szorongását. Nagyon szerencsénk van, hogy ilyen tanító nénije van Lilusnak, nagyon szereti őt és tényleg igyekszik segíteni.
A pszichiáter javaslatára gondolkodnom kell a gyógyszeres szorongásgátláson, de nagyon ellene vagyok.
Szerkesztettem neki egy szívecskét a tolltartójába, pozitív dolgokkal, apu laminálta, szép lett. Hátha jobb kedve lesz, ha a kezébe kerül naponta párszor.
Ide teszem nektek, hátha valaki hasznát veszi:


Ma egyébként nem volt túl jó napja a kisasszonynak, mert Dóri megbetegedett és nem jött suliba. Nem is volt kedve menni tornára, apu hívott, miután leadta őket, hogy számítsak rá, hogy rossz hangulatban lesz, mire megyünk érte.
Panka sem volt túl lelkes a torna miatt, de aztán egymásra találtak két kislánnyal óra előtt, mert odafelé mondtam neki, hogy próbáljon játszani másokkal. Mivel később kezdtük, mint a csoport és volt, aki ugye már járt tavaly is, kicsit kívülálló volt eddig. Sokszor sajnáltam is, mert csak úgy lézengett köztük, nem állt be játszani, ők meg nem hívták. Most időben is voltunk, volt tíz perce óra előtt játszani és Villővel meg Jázminnal elég jól összebarátkoztak, fogócskáztak, úgyhogy nagyon boldogan jött ki. Hazafelé mondta is, hogy ezután mindig jönni akar. Ez volt az első hely, ahová a tesók nélkül, egyedül érkezett, mostanára találta meg a helyét, kicsit megnyugodtam.
Megérkezett a korcsolyája is, elmentünk érte a postára, ő vehette fel a csomagot, nagyon boldog volt. Hazafelé végig szorongatta a kocsiban.
A nagyoknak is jó kedvük volt, nevetgéltek a csoporttal, mikor odaértünk, Anita megdicsérte őket, szépen dolgoztak, sokat bátorodtak, főleg Dorka, aki ugye kicsit tartott a karikától. Lili mondta is itthon, hogy nehéz volt a mai óra, de lelkes volt.
Ma fürdés után csak én olvastam, az ő meséjük helyett sztorikockáztunk, társasoztunk, nagyon élvezték. Sokat nevettünk, főleg Lilin, aki egész hosszú mesét kerekített kilenc kockából.



2 megjegyzés:

  1. 1) Mifelénk még van egy hét. :)
    2) Nagyon klassz ez a szivecske!
    3) Sztorikocka nálunk nem jött be, pedig annyi jót hallottam róla. Még próbálkozom, főleg Zalánnál.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Elvileg nálunk is 22-e a félév zárás, de már mindent megírtak, azért írtam, hogy vége.
    Köszi!
    Van egy kilences alapcsomagunk és ehhez vettem még az adventi időszakban három*három témakörönként csoportosítottat, így most elég vicces történetek kerekednek ki belőle :-)

    VálaszTörlés