2015. december 18., péntek

Péntekig pipa

Kissé fáradtan, de megvagyunk. A hétköznapok teljesítve. Hétfőn nagyon rohantunk hazafelé, és időben érkeztem a suliba, még Pankáért is el tudtam menni előtte Apuval.
A gyerekek aranyosak voltak, lelkesen énekeltek, verseltek. Utána helyes dolgokat készítettünk. Hópelyhet quilling technikával, fonalból téli sapi díszt karácsonyfára, volt mézeskalács díszítés és fenyőfa hajtogatás muffinpapírból. Vittünk egy kis sütit is, rénszarvasos csokinyalókát és ostyarúdból hóembereket gyártottam.


Kedden korizni voltunk, sajnos nem volt a Kinga, így nem is volt olyan jó az edzés, mint szokott.
Szerdán Lilkóék osztályával megnéztük a Gombóc Artúrt a színházban. Nem is tudom, nem voltam elájulva tőle, bár voltak benne jópofa részek, de a gyerekeknek tetszett.
Innen a suliba rohantunk, a karácsonyi koncertre. Ott voltak a nagyszülők és a lányok Márti óvónénije is. Szép volt nagyon, olyan ügyesek ezek a gyerekek.

készülődnek az Angyalkák


















 Fél nyolckor jöttünk ki az iskolából, nagyon elfáradtak a végére.
Csütörtökön Lilusék karácsonyi délutánja volt, végül lemondtuk a céges vacsorát, a gyerekek fontosabbak. Nagyon szép a termük, rengeteg rajz mindenütt.










 












Angyal csillagot szerel :-)

Ma megvettük a fenyőnket, beszereztük a gyerekek utolsó ajándékait. A nagyokat leadtuk légtornán, akkor szólt Anita, hogy az utolsó fél órát meg lehet nézni. Elrobogtunk Pankával a város másik felébe ritmikus sportgimnasztikára, ahonnan elkértem az utolsó öt percről, és rohantunk vissza meglesni a csajokat. Olyan ügyesek, bár Dodón kicsit látszik, hogy fél a magasban, rengeteget fejlődtek ez alatt a három hónap alatt, mióta járnak.



Dorka és Lili páros gyakorlatot mutattak be, néhány egyéni elemmel.
Olyan büszke vagyok rájuk.
Lili is lelkesebb most, mert végre megint karika van, a trapézt nem szerette annyira.


Jövő héttől szabin leszek és olyan jó lenne végre tényleg megérkezni az adventbe, mert bár nagyon igyekeztem lelkileg is készülni az ünnepre, ez a hét nem erről szólt. Voltak benne szép pillanatok is, de azért a sok feladat, rohanás miatt, inkább legyünk túl rajta kategória. Most már itthon lesznek a lányok is, mi is, le lehet lassulni egy kicsit és megpróbálni tényleg egymásra figyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése