2015. december 1., kedd

Jobban vannak

Szerencsére vasárnap estére jobban lettek a csajok, így viszonylag nyugodtan mentem Szentendrére. Háromnegyed tízig aludtak, Anyu már felment megnézni, hogy megvannak-e még :-) (én is így szoktam)
Anyával jól elvoltak, Társasoztak, sétáltak, mesét néztek.
Megtalálták a régi mikulás ruhát, amit három hónaposan viseltek és nem hitték el, hogy ez jó volt rájuk.
Szerencsére időben el tudtunk indulni hazafelé a munkából, így négykor már itthon is voltam.
Dóri néni közben megküldte a pénteki tanulni valókat, amiket meg is csináltunk még délután. Sötétedés után bementünk a belvárosba megnézni a fényeket, nem volt senki lázas és kellett a friss levegő. Szerencsére nem volt nagy tömeg.
Kedden délután visszavittem Lilit az orvoshoz és megmutattam Dorkát is, meglátjuk. Lázuk már nincsen, Lili egészen jól van, csütörtökig kell szednie az antibiotikumot, most Dorka van kicsit rosszabb állapotban, elég csúnyán köhög még, de elvileg pénteken mindketten mehetnek suliba, hogy ne maradjanak le a Mikulásról.
Tegnap miután lefektettem a csajokat, feltettem az adventi naptárakat és tizedikéig meg is töltöttem, a többi zseb még folyamatban van, vagy nem fér bele az ajándék.
Pancsi szerencsére egyelőre jól van, remélem, hogy legalább szerda délutánig így is marad, mert a Kossuthba várják a nagycsoportosokat.
Pankáék tegnap írtak a Mikulásnak és nagycsoportosok el is ment Eszter néni a postára, feladták. Délután megírtam a választ, pénteken fogják ők is megkapni, a kis csomagokkal együtt.
Lilivel tanultunk nap közben is, elég önálló, viszonylag lelkes is volt. Vacsi előtt már nem annyira, mert akkor fejeztük be az elmaradt feladatokat.
Délelőtt készítettek szép képeket vattakorongból, nagyon kis hangulatosak lettek.



Holnapra porcelángyurmázást tervezek nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése