2024. május 13., hétfő

Máris

 május közepe van, mindjárt vége a sulinak. Jövőre két tizenegyedikesem lesz és Panka is megkezdi az igazi gimis éveket. Persze addig még van egy nagy hajrá, Dorka például négy tárgyból áll 4,5-re, ami ugye még akármerre billenhet. Viszont ha fel tudná javítani, egészen szép bizonyítványa lenne. A német hármast meg majd nem nézzük. Annyira utálja, hogy hihetetlen és igazából nem is nagyon tudom kárhoztatni érte, mert anno ugyanígy voltam vele én is :-). Ráadásul amíg Lili a Vasváriban választhatott második nyelvet, addig itt a német van és kész.

Lolesz meggyógyult, mindenki egészséges.

Panka betöltötte a tizenégyet, igen jó hangulatú este volt, elnézést kérünk a szomszédoktól :-)

Nagy Tabu partiba torkolott a buli, gyerekek a felnőttek ellen, Évivel és Petivel játszottunk Anna, Peti és a mi hármunk ellen. Nem sokkal nyertünk egyébként, de győzött az évek meg a rutin ;-)




Kapott egy csomó könyvutalványt és pénzt könyvekre, éjjel-nappal olvas, most éppen angolul. 




Szombaton Dorkával mentünk egy tókört, vasárnap pedig kitekertünk  a Halesz piknikre, egyet aerobikozni. Nagyon jó volt. Összesen öten toltuk végig, mondtam, is Dodónak, hogy itt nem lehet lazsálni, mert nem tudunk elbújni a tömegben :-)





Voltunk az Operettszínházban a Mosoly országán, vegyes érzelmekkel jöttünk el. Az első felvonás elég vontatott, Lili ki volt akadva, hogy három percig énekelnek egy teáról. Nekünk nem tetszett a Szu-Csongot alakító művész hangja, illetve a művésznő dalainak hatvan százalékát nem lehetett érteni, ez kicsit zavaró volt. A második felvonásra felgyorsultak az események, eszméletlen volt a balettbetét, ez a lányoknak is nagyon tetszett, itt azért már olyan operett-vidám dalok/jelentek is voltak, bár ugye ez az egyetlen operett, aminek a vége szomorú, Lili még könnyezett is.

Hatfaludy Ferenc grófot Laki Péter játszotta, ő viszont szuper volt, ahogy Mi, a herceg huga is.
Lilinek ezek a fess, magas fiúk tetszenek, Kovács Tamás mellé új kedvenc színész került :-). 24-én pénteken pont jön Fehérvárra a Köfém Művelődési Házba, de Dorkával a BISA-s lány előadásán leszünk, így sajnos Lilit nem tudom elkísérni.

Nagyon kellemetlen élmény is ért, először jártam így színházban, hogy egy büdös ember ült mellettem. A bal oldalamra egy házaspár került és a férfi konkétan kellemetlenül szaglott, de nagyon durván.  Félig Lilire dőlve ültem, féltem, hogy a mögöttem ülő mikor szól, hogy üljek rendesen :-(

A Tópartis részleg a pünkösdi hétvégén kirándul, Panka három, Dorka két napra lép le, így itthon kiscsoportos foglalkozás lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése