2024. május 25., szombat

A Tópartis részleg

 lógós pénteket tartott, a tanárok mentek megnézni a felújított épületet. Dorka ofője küldött képeket, szép lett. Pénteken azért Dodó nem hagyta ki a matek tanárnőt délután, hatra pedig előadásra mentünk hármasban Karival kiegészülve.

Nagyon szeretem Góg Anikó stílusát, elkötelezettségét az egészséges életmód és annak tanítása mellett. Amikor január közepén teljesen más vonalon elkezdtem az életmódváltást, utána láttam, hogy ő is motiválja a már nem is annyira kicsi facebookos csapatát és nagyon jó volt benézni és néha erőt meríteni. Dorka kapott egy BISA-s gatyót is ha már ott voltunk :-) 

Őt alapból érdeklik ezek a dolgok, de most egyre inkább biztossá válik, hogy dietetikát szeretne tanulni, meglátjuk mennyit változik az elképzelés még a következő két évben.

Csajok ma fél kilenc óta a Köfémben vannak, két Szépség és a Szörnyeteg előadás lesz ma.

Lilinek egy hete fáj a térde, meg kell majd nézetni, nem tudom mi lehet vele.


2 megjegyzés:

  1. Hajrá a csajoknak és nektek erre a pár hétre, ami még van a suliból! :) Anikót én is nagyon birom, bár inkább a vicces videóit, azok zseniálisak. (A mozgásos része nekem túl sok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, de jó, hogy benéztél! Még mindig megyek hozzád, olyan furcsa, hogy nem írsz. Krézit is szeretjük mi is :-) Jól vagyok? Nektek is kitartás!

      Törlés