2022. november 12., szombat

Így röppent el

a hosszú hétvége. Mintha nem is lett volna. Pénteken elautóztunk Csőszre tököt venni a faragáshoz.

Tópartiban halloween nap volt, így Lili hajnalban kelt, hogy sminkelje Dorkát és Pannit.



Szombaton volt rendesen edzés, ezzel el is hussant a délelőtt nagy része a csajoknak, én dolgoztam itthonról, Attila ismerősöknél segédkezett felújításban. Azért egy kis lakásdekorálás belefért. 


Ebéd után elrohantunk könyvtárba, mert volt visszavinni valónk és az olvasnivaló is elfogyott. Gyerek tanultak, én dolgoztam. Vasárnap délelőtt takarítás/tanulás,egy kis sütögetés, délután énekstúdió a csajoknak, Abigél főpróba. Addig én dolgoztam ismét.



Este volt az egyetlen igazi általunk szervezett programunk a négy nap alatt, moziba mentünk, megnéztük a Beugró a Paradicsomba c. filmet. .

Nekünk tetszett, csajok jókat rötyögtek rajta. Én imádom mindkét főszereplőt, ahogy George öregszik, egyre inkább hasonlít Sean Connery-re. Hétfőn délelőtt a csajoknak koris halloween buli volt, idén nem vittük túlzásba az öltözködést. Nem is volt sok kedvük menni, mert a csapatuk nagy része elutazott, de azért végül jól érezték magukat.

Délben apu szülinapját ünnepeltük, kettőkor pedig már indulni is kellett Zalakarosra, az év utolsó fellépésére.Sikerük volt, helyesek voltak.


Zelei Peti csodálatos képei az előadásról





Megint jó későn értünk haza. Kedden sajnos ismét tanulni kellett, mert állandó nyomás alatt vannak a suliban, főleg a Tópartis társaság. Dorkának kilenc jegye van a krétában angolból és még nincs beírva minden. Így történt, hogy pihenni bizony nem sok időnk volt a négy nap alatt. Még a tököket is csak kedden este volt idő kifaragni, így kis késéssel kerültek ki az udvarra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése