2020. szeptember 22., kedd

Hírek a betegszobából

 Vasárnap reggelre kidőltünk Pancsival, orrfolyás, köhögés, torokfájás, ő délutánra be is lázasodott. Hétfőn felváltva hívogattam  kettőnk dokiját, az enyém nyert. Nem tipikus covid tünetek, de azért a héten maradjak otthon; ha esetleg fulladnék, vagy elveszteném az ízérzékelésem, akkor telefonáljak, addig eszükbe sem jut tesztelni. Fellőtték a receptem a felhőbe és ennyi. Újabb fél óra kitartó próbálkozás után Pancsi is nyílvántartásba került, mint beteg. Doktornő meg is jegyezte, hogy nem sokat járt suliba az előző után. Hát igen, kemény négy napig bírta.

Elhatároztam, hogy milyen szuperül ki fogom használni a hetet, nagytakarítás, ablakpucolás és társai, ehhez képest Pankával hevertünk a kanapén mint egy darab fa, én kétszer el is aludtam, úgy éreztem magam, mint akit alaposan összevertek. Szerencsére tegnap már ő sem volt lázas, viszont étvágya nem nagyon van és most tíz elmúlt és még alszik. Nekem fáj mindenem, a hangom hol van, hol nincs, céges telefonoknál vicces, de rengetegen kívántak ma már jobbulást :-)

Azt hiszem le kell mondanom a tervekről, a héten túlélésre játszunk. 



2 megjegyzés: