2019. november 27., szerda

Sűrű hétvége

Szombaton kora délután nekiestünk a témazárókra készülésnek. Történelem, jó hosszú anyagrész, honfoglalástól a tatárjárásig. Szerencsére Anikó néni élveztesen tanít és meglepően sok mindenre emlékeznek az óráról.
Hatkor megnéztük családilag a Jégvarázs második részét, nekünk tetszett, a gyerekek azt mondták, hogy jobb volt mint az első. Felnőttként is abszolút nézhető volt, mondjuk a dalokban szerintem nem dobtak akkorát, mint az első részben.

Vasárnap a tanulnivalókkal felszerelkezve már kilenc előtt úton voltunk Budapestre, Csabához a fotózásra. Hét éve járunk hozzá, mindig szuper képeket készít és minden őrültségünkben partner, bár idén elég szolidak voltunk :-)
A nyers képeket már délután meg is kaptam, nem volt egyszerű kiválasztani 12-t.

Hazafelé rohantunk, mert fél egytől Pancsinak csapatépítője volt, amit ráadásul én szerveztem. Nagyon jól sikerült, falat mászni mentünk és szuper ügyesek voltak, és nagyon helyesek, együttműködőek.

Délután még tanultunk egy kicsit, de már elegük volt :-)

Hétfő a szokásos rohanás, megspékelve azzal, hogy Lili a koncert közeledtével bepánikolt és nem akar énekelni, nem tudom mi lesz még hatodikáig. Én nagyon szeretném, ha énekelne, mert sokat dolgozott a dalokkal, sok munkája van benne és Lalának is.

Hétfőn fél tízkor még Panka környezet szorgalmit írt, már mondtam neki, hogy megcsinálom helyette, de nem engedte, mert megmondta Orsi néni, hogy önállóan kell. Nagyokkal is kb ekkor fejeztük be a leckét/tanulást, Dorkának még a keddi adventi szereplésre verset is kellett tanulnia.
Környezet és nyelvtan témazháró volt neki aznap, de egykor mindenki hazajöhetett az adventi műsor előtt. Itthon még tanulta a verset és hibátlanul elmondta :-)

Ma írták a történelmet. Lili 55/56 (ne kérdezzétek vmi plusz feladat plusz pontért :-), Dorka 55/54, szóval szép munka volt. Természet mindkettőnek négyes lett, de belefér szerintem.

Ma kitöltöttem a jelentkezési lapot a központi felvételire, pénteken leadjuk a Telekiben, ott fogják megírni.

Mikor lettek ekkorák?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése