2018. december 15., szombat

Már csak 8 nap

van Karácsonyig és egészen tegnapig az idén álltam a legrosszabbul az ajándékok terén. Aztán ma felgyorsultak az események :-) Háromnegyed nyolckor kipakoltam a lányokat a jégcsarnok előtt, aztán elsuhantam bevásárolni. Megvettem a gyereksereg hiányzó ajándékait, már csak csomagolni kell. Becuccolás közben összefutottam a ház előtt a GLS futárral és a Libri is mailt küldött, hogy összekészítették a rendelésemet.
Ebéd után Attilával felkerekedtünk és bevásároltunk Anyósom nevében is. Szerdán már szabin leszek, elkezdem a lakásban felszámolni a káoszt, aztán már csak a fenyőfát kell beszerezni.

Reggelre a lányok nagy boldogságára esett egy hóembernyi hó, sőt iglut is kezdtek építeni. Máskor ha felkeltem őket hét körül, örülök, ha összeszedik magukat fél nyolcig, hogy el tudjuk indulni az edzésre. Ma háromnegyed hétkor, maguktól keltek, kinéztek az ablakon és kb. öt perc alatt mindhárman kabátban, csizmában álltak az előszobában :-) Minden szombatra hóesést kérnék, köszi!





Ma elmaradt a balett, és csak jeges edzés volt a lányoknak, így Panyónak három óra kori jutott, nagyon boldog volt. Nem is fáradt el, vagy jól titkolta.

Hétfőn Panka osztályával voltunk a Madáchban, megnéztük a Mary Poppinst, nagyon szuper volt. 
Múlt héten Dorkával voltunk sütizni, kicsit korábban szabadult, mint a többiek.



Csak egy hét van a suliból, hétfőn matek doga, kedden angol szódolgozat a nagyoknak, Pankának helyesírás. Szerdán az iskolai koncert , nagyon várjuk.

Előtte holnap még fellépnek a Kisfaludi Közösségi Háznál, karácsonyi dalokat fognak énekelni. Nagyon szép lesz, gyertek, nézzétek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése