2018. február 22., csütörtök

Bad day

Csütörtök délután, gyerek jön ki a suliból, lóg füle-farka.
Mi baj Pannus?
Kaptam egy fekete pontot környezetből. (itt már majdnem bőg)
Mi hagytál itthon?
Semmit, órai munkára.

Cirkusz után másnap, új anyag, önálló órai munka, hibátlan - piros pont, egy hiba - zöld pont, két v. több hiba - fekete pont.

No comment. Akkor mondtam cifrákat és kimondtam a gyereknek azt, amit sosem gondoltam volna, hogy megteszek, hogy akkor ez most nem számít, ezzel nem foglalkozunk ...

Gyermek még mindig szomorú, majd kiderül, hogy hóvirágból is négyest kapott, mert nagy a feje...
Megvigasztaltam, hogy ettől még nyugodtan lehet kötéltáncos/vezérigazgató/sőt még rajztanár is, ha éppen az lesz a szíve vágya. Egyébként meg tök szép hóvirág! Szerintem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése