2015. november 5., csütörtök

Kifulladva

A héten totál kikészültem.
Hétfőn Szentendre, ilyenkor elég nagy a pörgés, mert igyekszem minél több mindent elintézni és a kollégák is jönnek, hogy személyesen oldjuk meg, amit nem tudtunk esetleg telefonon, e-mailen.
Kedden meló után kabátot próbáltam venni Lilusnak, de persze nem találtam olyat, amit fel is venne és meleg is.
Pankáéknak kedden tévéfelvétel volt az oviban, plusz logopédia és modern tánc. Ez utóbbi cuccot sikeresen itthon hagytam reggel, az oviba is volt egy futásom délután. A korik meg a kocsiban maradtak, ezért Attilának is jönnie kellett a jégpályára. Nem voltunk a toppon, na. Most Lili esett egy jó nagyot, tiszta lila a térde.
http://feol.hu/hirek/fehervart-is-dijaztak-a-viragos-magyarorszagert-versenyen-1736428
Este ki is akasztottak a csajok, rendetlenek voltak, egyfolytában nyúzták egymást, morogtam velük egy sort.
...ESZETEKBE SEM JUT, HOGY SEGÍTSETEK...
Panka halkan: ANYA, NEKEM EGYSZER ESZEMBE JUTOTT.


Szerdán légtorna, ritmikus gimnasztika, ilyenkor ezeket Anyuék vezénylik le, mert  Lilit Füredre vittük kezelésre. Borzasztóan fárasztóak ezek a napok, főleg a gyerekeknek, fél tízkor kerültek ágyba, mert fél kilenc volt, mire hazaértünk. Lili is nagyon elfáradt, de legalább jó kedve volt.
Munka után még beszaladtam a városba, leadtam a pályázati anyagokat a Deák Képtárban, találtam Lilinek kabátot, ami nagyon tetszett is neki szerencsére.





Pankáék ma a tűzoltóságra mennek, kettőre Lilit viszem a pszichológushoz, délután úszás.

Végre sikerült bejelentenem Dorkát a fogszabályzós rendelésre, de az iskolafogászatra két napja nem tudok időpontot egyeztetni, nem veszik fel a telefont. Lilinek kellene még beutalót intéznem D vitamin szint ellenőrzésre, de a gyerekorvoshoz még nem jutottam el.

Máskor is majdnem ennyi minden van, de az a hét most valahogy nagyon kikészített. Szerencsére holnap nevelés nélküli nap lesz az oviban és a suliban is. Mi is szabit vettünk ki. Elmegyünk Dunaújvárosba, ahol átveszem a diplomámat és várnak még az ovi negyven éves szülinapi ünnepségére is.
Attila is itthon lesz, így kicsit együtt lesz a család, próbálunk majd pihenni is. Ilyenkor szoktak a csajok hatkor kelni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése