2015. július 11., szombat

Night run

Minden futóverseny amin elindultam kicsit különleges volt valamiért. Igyekeztem úgy válogatni, hogy a helyszín vagy az esemény izgalmas legyen, a futás mellett adjon valami plusz élményt is. Ezt a 12 km-t Attila választotta nekünk, mert július 12-én volt a 12. házassági évfordulónk. Budapest éjjel csodaszép, romantikus, Attila szerint csak egy probléma volt, hogy futni kellett 12 km-t.
Mivel nem tudtuk előre átvenni a rajtcsomagot, egy kis sorban állással melegítettünk. Aztán megtaláltuk a DK sátrat és köszöntünk az ismerősöknek, lepakoltuk a cuccot, melegítettünk kicsit. Éés végre rajta leszek egy DK-s csoportképen, eddig mindig kimaradt valahogy a rohanás miatt. :-) Köszönjük a szurkolást, a biztatást!
Nagyon büszke vagyok Attilára, mert 10 km-ig teljesen jól bírta, ahhoz képest, hogy szinte semmit sem készült és sérült is. Nem a saját tempómat futottam, de jó volt így együtt, ráadásul az elmúlt két hónap nekem sem a futásról szólt, főleg mióta szünet van és itthon vannak a csajok. A rajt után mindjárt a Várba futottunk fel, kicsit szűk volt ennyi embernek, de csodaszép. Fáklyák, tűzzsonglőrök, kilátás a Dunára. A rakpart is szép éjszaka, kicsit a kilátást is volt erőm csodálni. A tizes után Attila elküldött,  sétálnia kellett, szóval mentem, megvártam a célban :-). Így legalább maradt bennem a befutóra és lefutottam pár embert a hajrában ;-)
Judit: 1:20:31
Attila:1:22:34
A híradóban meglepetés 28:00-nál :-), nem gondoltam, hogy leadják: http://www.hirado.hu/videok/hirado-m1-1200-2015-07-12-i-adas/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése