2024. augusztus 9., péntek

Lassan

 magunkhoz térünk a sokkból, hogy haza kellett jönni a nyaralásból. Kezdünk visszarázódni a hétköznapokba, amelyek egyelőre csak a felnőtteknek dolgosak. Jövő héten a csajoknak is visszaáll a világ rendje, kezdődik az edzőtábor, újra jégen lesznek. Már nagyon várják.

Elkezdtem a bevásárlásokból füzetekkel, írószerekkel hazajárni, a lányok ki vannak akadva,  hallani sem akarnak még az iskoláról. Pedig most már hamar itt lesz.

Mi megkaptuk a cégnél az augusztus 20-i hetet, leállunk, és mivel utána következő héten szabin lettem volna, szuper hosszú pihenőm lesz. Augusztus 16-án dolgozom utoljára és csak szeptember harmadikán megyek legközelebb. Ebből egy hetet Badacsonyban fogunk tölteni.

Ikreknek lejár a személyi igazolványuk, azt meg kell csináltatni, már jelezte a korcsolyaszövetség is.

Tegnap itt volt Évi és Peti, együtt néztük a konferencia liga meccset, ami mondjuk nem volt nagy élvezet, kikaptak a fiúk Cipruson. Reméljük jövő héten hazai pályán tudnak javítani.

Hihetetlen, hogy már az augusztusból is elszaladt egy hét, egyre rövidebbek ezek a nyári szünetek.



2 megjegyzés:

  1. Én meglepődtem mennyire hallani sem akarnak a suliról, fúj Réka, mint a macska, ha szóba jön. :) Jó, hát én sem örülök, de például a készülődés része egész jó, az a sok szép új füzet, toll, ceruza). Jó pihenést nektek, van még egy kis idő az új tanévig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem, hogy azért suli része hiányzik nekik, ha a tanulás nyílván nem is, de köszönik jól elvannak itthon. Akivel akarnak találkoznak, beszélnek :-)

      Törlés