2023. január 28., szombat

Zsúfolt

 hétvége lesz ez.

A nagyok a szokásos reggel héttől jégen vannak, Panka háromnegyed nyolckor csatlakozik hozzájuk és mindhárman tízkor végeznek ma.

Valahogy rá kellene vennem őket a tanulásra, mert a jövő hét mindegyiknek elég eseménydús lesz a suliban. Éreztem én, hogy nem nagyon változik a lezárt félévvel semmi. Háromtól viszont már jelmezes főpróba lesz a stúdióban, egészen hétig, így sok idő nem lesz.

Vasárnap pedig már fél kilencre a Köfémben kell lenniük, és Dorka az egytől kezdődő magánénekes próba alatti szünetben sem tud hazajönni, mert neki ott van a szóló dala. Jó hosszú nap lesz.

Az előadás négykor kezdődik, magánének, Padlás, Rómeó és Júlia sorrendben. Már nagyon várom.

A februári két Abigél előadás mellé, be kellett tenni egy harmadikat is, mert akkora volt az érdeklődés, nem jutott mindenkinek jegy, aki szeretett volna.

Panka végül, kitűnő lett, három dicsérettel, megkapta a fizika ötöst is. Most mondhatnám, hogy sokat dolgozott érte, de valljuk be, hogy bár többet tanul, mint a sima általánosban, azért nem szakad meg. Talán az angol az, ami sokkal keményebb, itt azért igénybe vette néha a magántanár segítségét is. Néha matekoztunk együtt, apuval fizikát nézett át párszor és ennyi. 


2 megjegyzés:

  1. Gratula Pankának, tudtam én, hogy meglesz a kitűnő. :) A nagygimisekről nem írtál, de nekik is gratula és további jó tanulást! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszi átadom. Nagyokról az előzőben írtam.

    VálaszTörlés