2021. március 9., kedd

Kemény mint a gyémát

 Mikor szombat délelőtt mentünk a nagyokért a jégre, mondták, hogy Pancsi nagyot esett, billmanból csuklóra. Kicsit megijedtem, de mondták, hogy Nóri lejegelte, aztán visszament a jégre. Gondoltam, ha mindketten úgy látják, hogy rendben van, akkor nem lesz baj. Délután még lenyomta az ének órát, de csak fájlalta, öt körül már zsibbadt is neki, így volt egy körünk a balesetin. Igazából sejtettem, hogy nincs eltörve, de picit dagadt is volt és mivel vasárnap egész nap a versenyen voltak, nem akartam úgy elengedni, hogy nem tudjuk biztosan. 

Fiatal doktor bácsi volt, szuperkedves Pankával, nagyon óvatosan vizsgálta a csuklóját, majd a frászt hozta ránk, mert orsócsont törést prognosztizált. Panka röntgenre várva végig alkudozott, hogy szerezzünk sportgipszet, vagy majd csak héftőn gipszeltessük be, mert ő bizony versenyezni fog. Végül szerencsére semmilyen gipsz nem kellett, mert csak csúnya zúzódás és a vasárnapot is végigcsinálta fáslival és fájdalomcsillapítóval, még a lábát is ki tudta emelni a kűrben, amitől kicsit féltem, hogyan fog menni.

Három nagyon fáradt és nagyon lelkes csajt kaptam vissza este, jól érezték magukat, a legminibbeken kívül minden csapatunk több pontot kapott, mint az OB-n, elégedettek voltak. 






Tegnap megkezdődött az online oktatás, Lilinek rögtön fizika témazáróval, reméljük jól sikerült. Edzések továbbra is vannak, legalább addig kiszabadulnak kicsit a bezártságból és mozognak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése