2020. június 14., vasárnap

Hétvégi tekergések

Nagyon boldog vagyok, hogy minden gyerekünk belenőtt abba a korba, hogy hosszabb távokat tudjon megtenni bicajjal.
Minden hétvégén tekerünk egy-két tókört, ami 43 km. Általában egyet megyünk a csajokkal, egyet meg kettesben, egy gyorsabbat.

Panka már hetek óta nyúzott a fürdésért, de nem volt még elég meleg a víz. Tegnap megengedtem neki, így készültünk fürdőrucival, töröközővel és eltekertünk Velencéig.
https://www.relive.cc/view/vPv4JkPPm36









Lili nem jött, de megígérte, hogy vasárnap ő is benevez egy körre, így ma délelőtt újra útra keltünk. Panka csatlakozott újra, így neki közel 90 km lett a lábában a hétvégén.
https://www.relive.cc/view/v7O9wkP1JLq

Szerencsére a vihar előtt pont hazaértünk, bár nehezen tudtam őket kiimádkozni a vízből :-)
Olyan erősen sütött a nap, kicsit le is pirult mindenki, pedig bekentem őket alaposan.



Runkeeperrel szoktam mérni a távot, eddig mindig szuperül működött, de ma valamiért lefagyott, így csak egy kis része van meg a mai körnek.

Tervezzük, hogy nyáron is sokat mozgunk majd így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése