2020. május 27., szerda

Utolsó májusi hét

Lassan vége a tanévnek, közben kiderült, hogy már nem mennek vissza idén az iskolába, nem lesz ballagás sem, viszont a nyári táborok megtarthatóak, így biztosnak látszik Pankának Jásd és bejelentkeztünk a lovastáborba is. Ez utóbbit anyuéktól kapják az unokák.
Jó lesz ha vége lesz, mert mindenkinek nagyon elege van a suliból, kezdve velem :-). Lányok is elfáradtak. Panka a héten leadott egy olyan ronda technika házit, hogy én szégyeltem magam, de már semmi kedve nem volt hozzá. Alkotnak sokat, festenek, rajzolnak maguktól, de a kötelezőktől borsózik a hátuk...
A hét még elég kemény, nagyoknak nyelvtan, matek, ének dolgozat. Pancsinak ének, matek, angol.
Jövő héten már remélem lazább lesz.

Hétfőn online edzés volt az időjárás miatt, de nálunk szépen sütött a nap, így kizavartam a társaságot a kertbe, ott balettoztak.
Tegnap kijutottunk a Bregyóba az idei első görkoris-futós edzésre, élvezték a csajok. Egészen sokan is voltak. Remélem jövő héten is olyan lesz az idő, hogy tudunk menni.
Ma itthon vagyok, így gördülékenyebb lesz talán a tanulás, főzünk valami ebédet, aztán délután jó lenne csavarogni egyet valamerrea környéken.

Update: reggel kiderült, hogy a nagyok ma történelem témazárót írnak, így azon is túl vagyunk, Lilinek megvolt az ének, Dorka már este tízkor megcsinálta, amikor felkerült (nem bírja elviselni, ha valami függőben van :-) ). Repülőgépet is készítettünk műanyag flakonból. Lili kiakadt, mert négyest kapott a műszaki rajzára, Dorka pedig ötöst és szerinte a Dorkáé sokkal rondább lett :-). Megírta a nyelvtan dogát is Lilkó, így egész sok mindent letudtunk kettőig. Pancsi angol dolgozatot írt, büszke vagyok rá, meg magamra is, mert nagyon jól megtanítottam neki az órát, önállóan csinálta és hibátlan lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése