2020. január 17., péntek

Felvételi


Némileg elmaradtam az események rögzítésével, zajlik az élet, készülünk a félév zárásra; a lányok a magánénekórák mellett a Pesovár Ferenc Népdaléneklési versenyre is gyakorolnak, így a musicalek mellett népdaloktól is hangos a ház.  Panka idén szólóban is szeretne indulni.
Közben ezerrel dübörög a korcsolyaszezon is, három hét múlva ilyenkor már a Magyar Bajnokságon lesznek. A héten kiderült, hogy Pankáék is mennek Jihlavába a nemzetközi versenyre, így mindhárom csajért izgulhatunk majd márciusban.
Holnap mindhárom csaj megírja a központi felvételit. Én mondjuk, nem szeretném, ha elmennének, szerintem teljesen jó helyen vannak a Kossuthban, de meg szeretnék próbálni. Mivel nem akartam őket visszafogni, támogattuk őket, megnéztünk pár korábbi feladatlapot is, de nem vittük túlzásba, nem gyakoroltunk hetente órákat, meglátjuk mire lesz elég. Panka volt múlt héten pénteken előkészítőn és még ma is megyünk, nagyoknak ez is kimaradt. Panyesz egyébként nagyon meg van indulva, neki nagyon tetszett, főleg a magyar része, onnan úgy jött ki, hogy ha felveszik, ő ide szeretne járni.
Nem gondolom egyébként annyira jónak ezt a rendszert, abban sem vagyok biztos, hogy mi lesz a döntés, ha felveszik, mennénk-e; nem egyszerű, de legalább nyolc évig biztos helye lenne. Őt egyébként nem féltem, olyan, mint egy kis szivacs és nem is problémázza túl a dolgokat, megállná a helyét akárhol szerintem.
Egy tesztnek mindenképpen jó, meglátják, hogy hol tartanak, kipróbálják magukat egy nehéz helyzetben, abban a biztos tudatban, hogy akkor sincs semmi baj, ha nem sikerül, mert jó helyen vannak.

1 megjegyzés: