2019. december 7., szombat

Karácsonyi Gála

Tegnap este volt a régóta várt Zsigmond Lala énekstúdiós koncert, még mindig remeg mindenem, ha erre gondolok és nem is nagyon tudok még másra.

A lányok ugye sokat énekeltek már sokfelé a kórussal, tavaly a musical csapattal szólót is, de így, hogy ott álltak a feldíszített szímpadon, fényekkel az arcukban, szemben a várakozó közönséggel, még sohasem.

Mindenki nagyon igzult, de pont az a gyermekem fagyott le, akiről sosem gondoltam volna, akit a legkevésbé féltettem ettől a helyzettől.

Lala nyitotta a műsort és utána rögtön Dorka következett a Szinetár Dóra: Karácsonyával, az első versszak és a refrén csodálatosan ment, de utána kiesett neki a szöveg vagy nem tudom, teljesen leblokkolt, nézett rám segítségkérően, de onnan lentről nem tudtam neki segíteni.

Legszívesebben rögtön kimentem volna hozzá, de nem tudtam mivel teszek jót, lehet, hogy akkor rögtön hazamentünk volna...

Pannust nem kellett félteni, mert amikor kijött a színpadra, Lala által felkonferáltan, mint az énekstúdió legfiatalabb tanulója, minin, mosolygósan, a fele terem felsóhajtott, hogy "Jaj, de cuki". Innetől kb. énekelhetett volna akármit :-), de mivel még énekelni is tud, megvett mindenkit kilóra :-). Ő élvezte egyébként legjobban az egészet, ragyogott a színpadon, mint egy kis karácsonyfa!

Lilus kilencedik volt és kettőkor még a próbára úgy ment le, hogy ő nem fog énekelni ennyi ember előtt. Megmondom őszintén, nem gondoltam volna, hogy ki fog állni. Hatalmas erők vannak benne, mert bár látszott rajta, hogy nagyon feszült, csodálatosan elénekelte a dalt.

Az első részt a szünet előtt, ők zárták a Bűvös éjjel, Dorka - akihez végül kimentem, mert nem bírtam ki - még sírt előtte, de felment a színpadra és énekelt a csajokkal, nagyon szép volt. Jó, hogy volt ez a szám, mert kicsit megnyugodott a második rész beli szólója előtt talán.

Hármuk közül, neki volt a legnehezebb kiállni a második dalra, de igazi profi a gyerek, mert feljött és megcsinálta és szép volt, nagyon-nagyon büszke voltam rá!

Mind a háromra nagyon felnézek azért, hogy kiálltak oda és ennyi ember előtt megmutatták, hogy mit tudnak!

Lalának pedig hihetetlenül hálás vagyok azért, mert ezt kihozta belőlük.

Nagyon szép este volt, jó volt hallani a többi növendéket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése